Handelsbetingelser


 
 

Generelle oplysninger

Wiingreencoffee er et enkelmandsejet mikroristeri bosiddende i Middelfart, med cvr nr. 40424504. Adressen er Langelandsvej 14, 5500 Middelfart. Tlf nr 41105526. Mailadresse wiingreencoffee@gmail.com

 

Vil du i kontakt med Wiingreencoffee

Hvis du vil i kontakt med WiingreenCoffee er den hurtigste måde at skrive en mail på wiingreencoffee@gmail.com

Du kan også ringe inden for normal åbningstid mellem 8 - 16, på 41105526

 

Handel på wiingreencoffee

Når du handler på gælder wiingreencoffe gælder følgende  handelsbetingelserne:

 

 

Betaling

Wiingreencoffee tager imod paypall, dankort/visa og mastercard på webshop. Samt Mobilepay.

 

Ved handel på adressen er der ligeledes også mulighed for mobilepay eller kontant betaling i lige penge.

 

 

Wiingreencoffee tager ikke kortgebyrer.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  
 

Forbehold for fejl på pris og tekster

Vi tager forbehold for fejl på priser og tekster, samt udsolgt og udgåede varer.

Fragt og levering

Wiingreencoffee sender med GLS. Vi får afhentet pakker hver dag (med forbehold)

Leveringstiderne for GLS er 1 hverdag (+1 dag til bornholm og Anholt).

Man kan tilkøbe  hjemmelevering for 79 kr. Hvis du har købt for over 499 er tilkøbet kun 35 kr

 

Bestiller man friskritst kaffe tager vi forbehold for leveringstider.

Vi rister flere gange om ugen, og har det meste på lager. 

Fragtfri levering

 

Alle køb over 499 kr er fragtfrit

Fragtfri levering i Middelfart og Frederica området

 

Man kan få leveret til døren hvis man som minimum køber 750 gr kaffe.

 

1)Rømøvænget 103, 5500 Middelfart  

2) Skolesvinget 3, 7000 Fredericia 

 

Mindre en 10 km fra ovenstående to adresser leverer jeg fragtfrti.

Leveringstiden er op til en uge. 

 

Ved første ordreafgivelse tager wiingreencoffee en vurdering på afstanden og kontakter efterfølgende og kunden lever op tll betingelsen for cykelkaffe.

 

Er man i tvivl kan man altid skrive en mail for at forespørge.

 

Fortrydelsesret

 

Du har 14 dages fortrydelsesret efter forbrugeraftaleloven. Varen skal returneres i original embalage med originale mærker og i samme stand som den blev modtaget. F

 

Der er ikke returret på fødevarer!

 

Skulle du mod forventning fortryde købet, kan du fortryde dit køb indenfor 14 dage fra den dato du har modtaget varen. Det gør du ved at give os besked på mail at du har fortrudt dit køb og ønsker at retunere varen. Fra du har fortrudt dit køb har du 14 dage til at retunere varen. Hvis du fortryder dit køb, skal du returnere varen i væsentlig samme stand og mængde som da du modtog den. Hvis eventuel plombering er brudt og varen er taget i brug inden returnering, påligger det WiingreenCoffee at vurdere værdiforringelsen og vi tilbagebetaler dig efterfølgende det resterende beløb. Du skal selv betale returfragten for varen der returneres. Købesummen krediteres din konto indenfor 14 dage. Du bedes vedlægge information om dit navn, fakturanummer, og at du ønsker pengene tilbage. HVIS du fortryder dit køb, tilbagebetales købesummen naturligvis til dig ved overførsel til din bankkonto, eller på mobilepay, når vi har MODTAGET varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen. Det er derfor vigtigt, at vi får oplyst dit registreringsnummer og kontonummer. Vi kan også overføre til dit betalingskort hvis du har betalt med Dankort

Benytter du din fortrydelsesret, skal du sende varen til:

 

wiingreencoffee

Rømøvænget 103

5500 Middelfart

 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.


Bytning af julegaver
Ved bytning af julegaver gælder følgende regler: 14 dage fra modtagelse af varen eller frem til 31/12. Det vil sige at du har frem til 31/12 til at tilkendegive over for os at du ønsker at bytte varen. Efter den 31/12 kan der udstedes et tilgodebevis. 

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

 
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  

Personoplysningerne registreres hos wiingreencoffee og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: wiingreencoffee@gmail.com 

 

Tvister

For alle tvister gælder de danske værnetingsregler.